SKRIVET: 2011-03-16, kl 23:27:04 | PUBLICERAT I: My life

2011-03-16

Vet inte ens vad jag ska skriva egentligen men får komma på något tycker jag.
Jag vet att det är dåligt med uppdatering just nu men jag har verkligen inte tid. När jag inte är i skolan pluggar jag eller är med min pojkvän samt vänner. Om jag inte gör detta så gör jag inget, och ibland är även detta omständligt. Allt i mitt liv går inte ihop så bra just nu. Jag har börjat må väldigt dåligt på senaste tiden... Huvudvärk, yrsel, min balansförmåga är sämre, ont i magen etc etc. Så som sagt orkar jag inte så mycket. Jag är glad med vänner och i skolan. När jag kommer hem är jag inte lika glad längre, det beror på att jag har varit glad hela dagen och orkar inte låtsas må bra längre utan hemma är jag hemma. Jag kan vara mig själv vilket blir att jag är nere och sur, inte heller så bra för då får jag lite skit från mina föräldrar. Men det får jag ta :)
Aja, nog om det dåliga. Vill inte vara så nere i bloggen för när jag väl skriver är det inte alltid så roligt men man måste få skriva av sig lite ibland. Jag går ju inte in på detaljer av en anledning, jag vill inte dela med mig till alla. Det får ni tåla :)
Så, denna veckan har varit ganska skön. Jag hade inga lektioner på måndagen, så jag pluggade lite. Sedan var jag i skolan igår och det va hur kul som helst! Jag gillar tisdagar mest på hela veckan :). Idag var jag "ledig" alltså hemstudier. Så jag har pluggat en stund. Varit på Telia och blivit lite sur. . . sedan var jag med min finfina pojkvän :D samt hans inneboende Emil. Va mysigt att träffa min söta igen, har saknat honom :) <3 Så imorgon blir det sova där för han ska på läger i helgen. Så får passa på, hihi. Imorgon har jag historia och prov i natur. Hoppas det går bra! :) Sedan på fredag har jag inga lektioner som vanligt så det blir nog att chilla och plugga lite till ;p
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... så jag slutar här :)
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: