SKRIVET: 2011-03-03, kl 21:44:22 | PUBLICERAT I: My life

Djuren :)

Lite bilder jag  tog hos Robins föräldrar när jag hade med mig min kamera dit :)
Söta lilla Jackpot som nu mera bor i den stora standen Stockholm.
Till höger står Lucky och till vänster Doddy, fina tillsammans :)
Otroligt gulliga Oskar :)
Jag vet att bilden är åt fel håll men orkar inte ändra ^^, En tiggandes hund ;)
Oskar, Lucky och Jackopt ligger och myser. Dom ser så söta ut! <3
Gulliga hästarna jag inte kan namnen på ^^ haha
Dom bor jättefint ute på landet. Helt tyst och stilla. Tycker även de tär mysigt att gå på deras gård med hundarna och hälsa på alla hästarna. Jag tycker det är avkopplande och trivs verkligen där! :)
Det var allt för nu, dax att fixa kvällsmat och sedan blir det BB :D
KRAM


Jennie ♥

trevlig helg ♥



PUBLICERAT: 2011-03-04, 17:21:14 | URL: http://jennsiii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: