SKRIVET: 2011-03-21, kl 00:57:35 | PUBLICERAT I: My life

helgens händelser :)

Och så var helgen slut och det var dax för skola, igen. Denna helgen har varit över förväntan! Tanken var att plugga historia hela helgen men så blev det inte! Okej då... lite plugg blev det väl men inte så mycket som var tanken ;)
Jag drog med Hannah till stan istället och handlade godis och film :D Detta bestämde vi att göra i torsdag tror jag det var ^^, Vi hyrde 5 barnfilmer och tog sedan bussen hem till henne. Vi kollade sammanlagt på 6 och en halv film! Åt mat, efterrätt, massa massa godis och gick en promenad som vi också han med under dessa timmar jag var där. Hur kul som helst! Det var mycket länge sedan vi två umgicks (ca 2 år sedan..) fast vi ses varje dag i skolan. Så nu tyckte vi att det var dax för att ses ingen och skratta åt allt sjuk vi gjort ihop! Dagen gick hur fort som helst och trött var jag när jag kom hem. Man blir nog det efter nästan 6 filmer ^^
Idag kom min fina hem igen efter en super helg på läger enligt han själv! :D Söt som han är hämtade han mig hemma sedan drog vi till Häger och umgicks till det var tid för mig att åka hem :( Mysig att träffa sötnosen igen dock. Massa pussar och kramar senare lämnade han mig här hemma :)
På tisdag ska vi till hans föräldrar och hälsa på :D mer om det en annan dag, nu blir det tv en stund sedan sova :)
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: