SKRIVET: 2011-03-27, kl 23:24:49 | PUBLICERAT I: My life

Mysig fredag <3

Haft en super helg!
I trosdags sov jag hos Robin, hur mysigt som helst! :) I fredags blev det att gå upp vid 7 för att bege sig till vårdcentralen och boka två tider, inte det roligaste men är ett måste. Efter detta gick jag tillbaka till Robin för vi skulle iväg lite senare. Meningen var att jag skulle stanna uppe men det gick inte så bra! ^^ Robin låg där så sött så jag kunde inte motstå att lägga mig bredvid honom. När han sedan la sig i min famn och somna där tog det inte långa stunden innan jag också somnade. Inte bra! Jag vaknade en halvtimme senare och fick väldigt bråttom, lika så Robin. Men vi han till mötet och allt fixade sig mycket bra :)
Hem till mig efter det för att äta våfflor men så blev det inte. Vi åkte till ICA och handlade var sin macka och en dricka. Sedan åkte vi till kanalen och satt där i solen och myste. Det var faktiskt riktigt roligt och mysigt. Var länge sedan jag och Robin var helt själva, så jag uppskattade verkligen den stunden när vi satt vid kanalen. Vi pratade bland annat om massa minnen från förra sommaren <3
Bada gjorde vi också i fredags. Robin gymade först och och sedan badade vi med några vänner, inte het fel de! :) Hem till mig, äta våfflor sedan sova en halvtimme eller så. Mys!
På kvällen var vi ute och åkte med några vänner, trevligt trevligt :) Hem tidigt för att sova. Skulle upp 7 dagen efter också!
tänkte att detta kommer bli ett långt inlägg så skriver om lördag och söndag i ett nytt inlägg ;)
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: