SKRIVET: 2011-03-27, kl 23:55:18 | PUBLICERAT I: My life

resten av helgen

och så var det lördag :)
Gick upp klockan 7 även idag. Hela familjen skulle till Jönköping klockan 8 för att åka till öppet hus på tekniska högskolan! :D
Efter en två timmars lång bilresa var vi äntligen framme. Vilken fin och stor (!!) skola det var. Extremt stor skillnad på den jag går i nu där ca 200 elever går ;) Vi pratade med några personen och linjen verkar som en mycket bra sådan! Jag sak verkligen söka dit och hoppas på att jag kommer in. Jag har även sökt lägenheter och skickat intresseanmälningar till olika lägenheter :) Så nu är jag allt på gång!
När vi kom hem så fixade jag och min bror Anton iordning mat, sedan kom Robin och hans kompis Emil. Vi åt mat och spelade spel, hur kul som helst! :D På kvällen åkte vi hem till två vänner och sedan blev det hem för att sova :)
Idag har det inte hänt så mycket. Vi har varit på Torp och tittat runt lite. Sedan åkte vi hem till Klas och där har vi varit hela dagen :) Varit trevligt de med :)
Det var allt för nu.
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: