SKRIVET: 2011-10-27, kl 23:43:19 | PUBLICERAT I: My life

En månad

Ja, idag är det exakt en månad sedan Vicki kom hem till oss! Det har hänt mycket sedan dess vill jag lova men Vicki gör jag mig inte av med i första taget. Min fyrbenta älskling<3

Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova men är inte trött :s får väl hoppas det blir bättre snart. Robin och Vicki sover redan och det vill jag med egentligen men är verkligen inte trött. Det är så typiskt!

Halloween (eller hur det stavas) är nu till helgen med. Blir till att gå över till grannarna då klas och robin ska spela dator. Själv ska jag skriva in mig på träningar och leta priser och bra kurser till valpen min. Att lära henne "stå" till utställningen är inte lätt då hon bara vill göra annat. Men jag gör mitt bästa :)

Lana blir fredag-lördag och på lärdag kommer felicia och linus hit. Då blir det mat och dricka. Killarna ska spela tvspel och vi andra två hittar säkert på något! :)

Fick nya vinterskor idag med, hur fina som helst! Blir bara att gå in dom innan snön kommer, man vet ju aldrig när den kommer såhär års :s mindre är två månader kvar till jul med! Skoj va? ;)

Ne nu blir det försöka sova. Natti :)

En bild på vicki samt mig och felicia! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: